top of page
  • Writer's picturebreakfastspices

REVIEW GOLI NUTRITION

Lang geleden dat ik nog een persoonlijke blogpost schreef, dus de samenwerking met Goli leek mij het ideale moment. Veel mensen vragen zich namelijk af of ik naast mijn gezonde voeding, ook nog supplementen neem om deze gezonde voeding aan te vullen. Ik vertel hier vandaag graag meer over.



Ik ben niet consistent als het op de inname van supplementen aankomt. Naast mijn anticonceptiepil, neem ik zelden medicatie.

In de beginperiode van mijn afslankproces en de ontmoeting met de fitness, heb ik wel veel geëxperimenteerd met supplementen. Ik probeerde allerlei producten gaande van afslanksupplementen zoals fatburners, tot de inname van mineralen en vitamines. Het was eerder een wanhopige poging om toch maar resultaat te halen, want ik kan niet echt zeggen dat het een noemenswaardige verandering met zich meebracht. Ik ben er ondertussen achter dat volharding en motivatie hét beste resultaat levert en de ontbrekende schakels zijn in de weg naar succes en verandering.

Ik sta niet sceptisch tegenover supplementen, maar ik zie het eerder als een aanvulling en iets dat mogelijks en misschien zou kunnen helpen.


De supplementen die ik zelf nog inneem ter aanvulling van mijn voeding, zijn Magnesium en Biotine.

  • Magnesium: ik neem het vooral omdat het ondersteunend werkt voor de spieren. Als kind had ik vaak last van krampen en pijnscheuten in mijn benen. Dit komt af en toe nog voor, maar door de inname van Magnesium is dit een pak minder.

  • Biotine: dit omdat ik heel broos en gevoelig, fijn haar heb. Het draagt bij tot de gezondheid van haar, huid en nagels.

Toen Goli me uitnodigde om kennis te maken met hun product, was ik héél benieuwd.

Via Instagram zie ik dagelijks promoties van sport- en voedingssupplementen passeren. Gezien ik in het verleden best wel wat geëxperimenteerd heb, heb ik ook best wel wat voorbeelden die ik kan aanhalen zijnde succesvol of niet succesvol. Naast de inname van capsules zijn er ook natuurlijke manieren om de gezondheid te ondersteunen.

Zo heb ik een periode van 6 weken dagelijks op nuchtere maag een glas water gedronken met een scheutje (1 EL) appel cider azijn. Google het nu direct en je vindt 1000'en hits over de gezondheidsvoordelen van deze azijnsoort. De wetenschappelijke onderbouwing is nog mager, waardoor naïevelingen snel gaan geloven in alle mythes die ook te vinden zijn op internet. Ik dronk het vooral omdat het wetenschappelijk is bewezen dat het ondersteunt bij het afslankproces. Het zou namelijk de vetverbranding stimuleren, stofwisseling versnellen, de spijsvertering verbeteren en de vetopslag in het lichaam tegenhouden. Kortweg: het zou je calorie-inname 'blokkeren'. Uiteindelijk ben ik hier mee gestopt omdat ik het vooral heel erg vies vond en het na enkele weken nog amper binnenkreeg. Dit was voor mij de grootste struikelblok.



De uitnodiging van Goli kwam totaal onverwacht, maar hun leuke productmarketing overtuigde mij om toch wat opzoekwerk te gaan verrichten. Al snel werd duidelijk dat zij de oplossing hadden voor het struikelblok waar ik enkele maanden tegen aanliep en maakte dat ik mijn goede, gezonde gewoonte niet langer volhield.


De grootste troef van Goli vind ik dat zij echte appels gebruiken om uiteindelijk tot het azijn te komen. Daarnaast zijn ook nog biet en granaatappel gebruikt om de smaak van het azijnzuur te verzachten. Op hun website is heel duidelijk omschreven welke ingrediënten zij gebruiken om tot het product te komen. Daarnaast ondersteunen zij ook een lokaal project van kinderen die leiden aan malnutritie. Altijd mooi dus dat je als klant ook nog eens kan bijdragen aan de gezondheid van anderen en niet alleen aan die van jezelf!

Ik besloot de samenwerking te accepteren en het product voor 1 maand te gaan gebruiken.


Kan je echt zeggen of het bijdraagt aan je gezondheid, zeker als je al semi een gezonde levensstijl hanteert? Ik denk niet dat je zo zwart-wit de resultaten van een supplement kan evalueren. Ik vind het alleszins een heel leuk product, zeker na mijn gekleurde ervaring waar ik eerder al een langere periode appelciderazijn heb toegevoegd aan mijn dagelijks voedingspatroon. Iets waar ik zelf van overtuigd was en ben, maar ik nu kan consumeren in de vorm van een snoepje! Daarnaast zijn de gummies vegan en glutenvrij en bevatten ze dus geen gelatine.

De gummies vormen dus naast mijn anticonceptiepil, magnesium en biotine, een 4de supplement dat ik dagelijks inneem als extraatje ter aanvulling van mijn gezonde en vooral gebalanceerde voedingspatroon.



Lijkt het je ook wel wat om de gummies eens te testen?

Via onderstaande link krijg je 5% korting en free shipping cadeau!

Gebruik de code tishiiiii indien de promotie niet automatisch wordt berekend bij het afrekenen.




 

Liefs,


Tisha xxx


163 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page