top of page
  • Writer's picturebreakfastspices

NO FAIRYTALES TORTILLA MET KIP KEBAB

Ik val misschien in herhaling, maar ik ben zo een fan van dit merk. Ik vind hun naam en branding trouwens ook enorm goed bedacht. Het spreekt aan, het valt op, én het doet proeven naar meer. Ik ken het merk al een tijdje, maar nu ze hun gamma hebben uitgebreid met ander lekkers, is dit wel het vermelden waard. Ik maakte recent dit comfort food gerechtje, uiteraard op een gezonde manier. Ik deel graag het recept met jullie!



Ingrediënten (2 personen):

- 1 bussel Paksoi

- baby maïs (vers of uit een bokaal) ongeveer 100g

Voor de pindasaus:

- 1 el pindakaaspoeder

- 1 el water


- -


ZO MAAK JE HET:

  1. Verwarm de tortilla's kort in een pan aan beide kanten. Hiervoor is geen olie of boter nodig. Gebruik deze pan om de kebab te bakken in 1 el kokosolie.

  2. Ondertussen maak je de pindasaus. Kruid bij indien nodig.

  3. Grill de babymaïs in een grillpan. Ook hiervoor gebruik je geen olie.

  4. Snijdt de paksoi en verdeel over de 4 tortilla's. Verdeel vervolgens de andere ingrediënten over de tortilla's. Rond af met de pindasausdressing.

  5. PS: ook lekker om mee te nemen als lunch!



 

Are you hungry yet?

Heb je zin gekregen dit receptje zelf uit te proberen?

Hart dan zeker deze blog, laat een reactie na en vertel me wat je er van vindt!

Love to hear from you !

136 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page